Snart hösten förbi och vinter tar vid (förhoppningsvis i allafall. För jag slutar aldrig drömma om en vit jul)
 
 
Jag hittade bilder från en fotoshoot som jag gjorde med min vän Matilda för ett par sedan, till hennes blogg. Men eftersom jag nu också har en blogg så tänkte jag att jag faktiskt kan ta och använda de här bilderna också.
 
 
Även om de är ett par år gamla så är de super fina! Bilderna är från en tid då jag var blond (!) och gick på Wendelsbergs folkhögskola där jag läste musikdramatik. Och vi fotade i skogen bakom skolan.
 
 
Det är väldigt härligt med hösten. Så vackert med alla färger på träden och det är en perfekt tid för att dricka massor av te och mysa med en bra bok!
 
 
Ville passa på att visa dessa innan advent och vintern är här. Men det ska bli härligt med snö (hoppas, hoppas) också!
höst, mode, natur,

Kommentera

Publiceras ej