Förra helgen var en sånndär toppen-helg! Trotts jobb och migrän, men söndagen vägde upp allt annat. Söndagar brukar jag annars tycka är lite deppiga på något sätt. Helgen är slut, en kan inte längre ägna dagarna åt bara det en vill (jobba måste man ju), men det har blivit bättre på sista tiden. Jag brukar inte jobba på måndagar längre eftersom jag går två kurser på Artisten här i Göteborg; Musikdramatik och Världens kör, och båda dessa är på måndagar. Så nu tycker jag det är ganska kul med måndag för det innebär att jag får göra något kreativt och utmanande.
 
 
 
Och då är heller inte längre mina söndagar förknippade med att "det roliga" tar slut. Det innebär att jag har kunnat börja njuta mer av söndagarna istället för att bara gå och vara deppig över att helgen snart är slut, redan innan den faktiskt är det. 
 
 
 
Så förra söndagen var jag och John ute och gick några timmar i skogen och stannade för att äta lunch på ett voffel-café! Det var deffenitivt den bästa söndagen på länge! 
 
 
 
 
promenad, skogen, utflykt, vår,