Det var egentligen ganska länge sedan jag fyndade det här super- schyssta nattduksbordet på Holmens marknad, men det har bara inte blivit av att jag fotat och bloggat om det. Men jag tycker att det faktiskt förtjänar lite uppmärksamhet, för det är så fiiint!!

 
Jag såg från början några andra sängbord på Holmens marknads instagramsida (de är väldigt bra att uppdatera) så jag tänkte åka och titta på dem, men när jag kom dit så fick jag syn på detta!
 
 
 
Den måste jag ju ha!
 
 
 
Tyvärr fanns det bara en, så nu är jag på jakt efter ett tvilling-bord, eller i alla fall något liknande i samma stil. Jag har nämligen en byrå av samma modell! Det kommer bli super snyggt i mitt framtida sovrum (det är fint i mitt nuvarande rum också, men det är ju mer som mitt "levnadsrum" med alla mina saker som jag äger, eftersom jag bor i kollektiv.) Längtar efter att kunna möblera med samma serie i hela sovrummet!
 
 
Jag gillar de här 50-talsmöblerna i teak, men de börjar bli ganska populärt nu, vilket gör att priserna går upp. Som tur är fick jag min byrå efter mormor, så den hade jag redan i min "samling".
 
 
Vi får se när nästa sängbord dyker upp! Håller utkik!

 

hem, inredning, loppis, möbler, retro, secondhand, sängbord,

2 kommentarer

Anki

13 Aug 2017 13:02

Åh ja snyggt!!

Svar: Eller hur?! Älskar det! Hoppas jag hittar ett till snart! ;)
Sofie Mortensen

Linnéa

14 Aug 2017 14:14

Så snyggt! Är också på jakt efter ett sängbord, så nu vet jag vart jag kan titta :)

Svar: Ja, Holmens har många fina! (i alla fall när jag var där! ) ;)
Sofie Mortensen

Kommentera

Publiceras ej