Hej, hopp! Jag tänkte väl att det skulle bli mycket broderi nu! Gjorde färdigt ett nytt broderi bara på några dagar! Jag hittade ett kul mönster när jag var på Akademibokhandeln här om dagen. Jag råkade snegla på hobbyavdelningen och såg "I got 99 problems but a stitch ain't one: Cross-stitch with attitude to liven up your home". Lång titel! Men kul va? Jag älskar korsstygt med attityd!
 
 
 
Det här mönstret snubblade jag över när jag snabbt bläddrade igenom boken i affären. Jag ville fota av den direkt, men vågade inte riktigt. Det är ju lite fult att göra så. Men jag googlade när jag kom hem, och efter lite forskning så hittade jag en bild! Jag valde dock att ändra på typsnittet och jag gjorde den också lite mindre, för att inte bara kopiera den rakt av.
 
 
Den här ska bli en födelsedagspresent! Hoppas födelsedagsbarnet blir glad! Det skulle i alla fall jag bli om jag fick en handgjord Hakuna matata-tavla i present! 
DIY, brodera, broderi, handarbete, korsstygn,

1 kommentarer

Alexandra

28 Feb 2017 22:24

Sjukt härlig tavla alltså 😁 😁 tummen upp på denna!!

Svar: Haha, tack så mycket, Alexandra! Ja, tanken är att man ska skratta till, eller i alla fall le lite när man tittar på den! ;)
Sofie Mortensen

Kommentera

Publiceras ej