Än så länge har jag några veckor kvar att jobba, men sen kommer bageriet där jag arbetar ha semesterstängt i 4 veckor!! Tjoho! Äntligen blir det lite ledigt! Det var så länge sedan jag hade en sommar (eller ja, i alla fall 4 veckor då) ledigt. Så länge sedan jag hade sommarlov! Annars så är det ju alltid bara jobb som gäller under sommaren. Om en studerar så måste en ju se till att skaffa sommarjobb för att kunna få ihop i alla fall lite pengar.
 
 
Men inte denna gång!
 
 
Jag tror de här sista veckorna av arbete kommer gå super fort! Vips, så är det dax att dra till Norrköping igen! Sommarlov. Inga måsten. Jag längtar verkligen efter att få ligga i hängmattan och bara läsa och dricka saft hela dagarna. Nåja, lite annat ska jag kanske hinna med. Men mest bara vara ledig! För en gångs skull!
 
 
 
Här om veckan fick jag en liten försmak av hur sommaren kommer kännas! Jag hade en ledig helg, så John och jag gick på utflykt i Haga! Så härligt! Äntligen lite värme och solsken. 
 
 
 
Det känns som att sommaren har börjar väldigt försiktigt och segt i år? Fast så kanske det känns varje gång! En längtar och längtar och så, plötsligt är det höst! Vart tog sommaren vägen? Men nu verkar det som att den är här!
 
 
Och jag ska njuta! 
natur, sommar, sommarlov, utflykt,