Nu är det sommarlov! Åh, så härligt! Och äntligen har det kommit lite sol också!
 
Mitt sommarlov kommer spenderas en hel del i Norrköping, en liten del i Göteborg och en sista del i Malmö. Så i söndags landade jag i Norrköping. Men det har nog tagit några dagar för mig att inse att jag faktiskt är ledig. Att jag inte har en massa saker som jag måste göra och att jag inte behöver gå upp tidigt (sen tycker jag det kan vara ganska skönt att komma upp i tid, men det är ju en helt annan sak).
 
 
Men det är ju synd om det ska ta två veckor innan en förstår att det är semester, då har ju halva tiden redan gått! 
 
 
 
Så jag ska försöka att inte stressa över det faktum att dagarna och veckorna går, för det gör de oavsett om jag tänker på det eller inte. Jag ska bara läsa, sola, gå promenader, handarbeta, äta god mat och nörda ner mig i ett nytt projekt som jag kommer berätta mer om lite längre fram.
 
 
Men jag ska också göra Ingenting! Och det ska bli så skönt!
 
 
 
 
Kommer nog spendera mycket tid i den här drömiga häng-stolen! Alltså, Wow!!
 
 
 
Sommar ute på landet måste ändå vara balnd det bästa som finns! Älskar doften av gräset och av solvarm hud. Och katterna som klättrar i träden och jagar fjärilar. Ja, jäklar vad fint med sommar! 
landet, läsa, sommar, sommarlov,