Just nu är jag sjuk. Så där ärke-sjuk. Snorig, ont i halsen och hostig. Men! Så har jag också ont pga en visdomstand som är på väg upp. Har aldrg tidigare haft så mycket problem med det eller med tänder över huvud taget. Och till råga på allt har jag fått ögon inflammation. Varför? Vad ska en göra?
Så nu är det vila och ingefärsdricka som gäller. Inte så mycket spänade som händer just nu alltså. 
 
Men jag tänkte ändå ta en titt på de bra ögonblicken från denna dåliga vecka. 
 
 
Lovis och jag har haft sagostund! När en är sjuk finns det ju faktiskt tid till att läsa! En får passa på.
 
 
En dubbel regnbåge uppenbarade sig! (Syns kasnke inte jätte tydligt)
 
 
 
Passionsfrukten blommade! Verkar som att de bara blommar en dag,en gång så jag hade tur som han fota den! Så cool!!
 
 
Har spenderat mycket tid på vår punchveranda med att läsa och dricka te ur min nya favoritmugg. Försöker äta en skål med fruktsallad om dagen nu och få i mig mycket vitaminer! 
 
 
 
Längat tills jag är lite piggare och kan åka ut till havet! Bad och sol, nästa! 
 

1 kommentarer

Linnéa

11 Jul 2017 15:53

Krya på dig!

Svar: Tack, Linnéa! ^^
Sofie Mortensen

Kommentera

Publiceras ej