Förra fredagen lyxade jag till det rejält! Jag slutade tidigt på konditoriet och begav mig in mot staden. Mitt mål var att införskaffa lite garn till mitt lilla vår-projekt. Jag hittade några nystan i glada färger och gick för att leta upp en parkbänk att äta lite matsäck på (detta var innan snön dök upp).

 
 
 
Men på vägen gick jag förbi en Luch-butik och kom då ihåg att jag behövde köpa en ny ansiktskräm. Så lägligt va? Men det blev lite mer en bara en kräm. Så klart! Jag köpte en champo-kaka och badolja också. Ibland måste man ju få unna sig!
 
 
Jag hämtade också ut ett paket på posten som jag beställt några dagar tidigare. Ett par träskor från Moheda! Just nu så har de väldigt bra REA-priser på Moheda skor. Tips, tips!! Jag köpte dessa! Tror att de blir perfekt till sommaren! 
 
 
 
Förra fredagen var alltså fylld av lyx och bad, men idag blir det resa! Jag ska åka till Malmö idag för att jobba med min teatergrupp Teater blå hela helgen! Ikväll ska vi på musikalen Tänk om, och kanske få lite inspration. Sen är det jobb med manuset som gäller, och förhoppningsvis kan vi börja repa lite på golvet också! Ska bli så kuul!! 

 

fredag, hemma, vardagslyx,

1 kommentarer

Linnéa

10 Mar 2017 10:21

Det ser ut som en väldigt mysig fredag :) Träskorna är ju bara så fina! Vill också ha ett par ;P

Svar: Jaa!! Gå in och kolla på Moheda!! De var super billiga. De har massa olika modeller! Tips, tips!!
Sofie Mortensen

Kommentera

Publiceras ej