Jag har länge tänkt på att jag vill möblera om i mitt rum.Jag har haft sängen i ett hörn, mot väggen, men nu ville jag prova att ha den ut från väggen med långsidorna fria. Så nu var det tax! Tyvärr, dum som jag är så tog jag inga "före-bilder", men jag tänkte att vi i alla fall kunde ta en titt på hur mitt rum ser ut nu!
 
 
 
 
 
Den här delen en är lite extra nöjd med. Jag tänker att det ska vara min nya fika/sticka/läsa-hörna. 
 
 
 
Först kändes det lite konstigt, det var liksom inte som samma rum längre. Men när jag sen skulle gå och lägga mig så var det som att gå och lägga sig på ett hotellrum. Lyxigt! Nu får vi se hur länge jag har det såhär. Det är ju så roligt att möblera om och testa och flytta runt saker. Det är kul att ge saker en ny plats. Jag tänker nästan alltid "men va? Varför har jag inte gjort såhär tidigare?" När jag väl har flyttat om så känns det så självklart att det ska vara så. 
 
 
 
Brukar ni möblera om hemma ibland? Bara för att få lite förändring?
 
hem, hemma, inredning, möbler, vintage,

2 kommentarer

Anonym

14 Mar 2017 16:45

Snyggt Sofie! 👍 Du har känsla för sånt! Kram Pappa! <3

Linnéa

16 Mar 2017 19:47

Jag vet ju inte hur det såg ut innan, men det blev fint i alla fall :)
När jag bodde hemma brukade jag möblera om ibland för att få lite förändring. Men där jag bor nu är jag rätt så begränsad i hur jag kan möblera rummet, så hittills har det inte blivit några ommöbleringar.

Svar: Ja, ibland kan det vara svårt om man inte har så mkt utrymme. Var sak måste verkligen ha sin plats! ^^
Sofie Mortensen

Kommentera

Publiceras ej