Just nu håller jag på med ett nytt spännande virk-projekt som min mamma bad mig virka till henne, och förmodligen till förskolan hon arbetar på. Det är ett perfekt vår-projekt som ger mig vårkännslor med alla starka färger, och tills bara för några dagar sedan så kändes det till och med som vår i luften. Sen kom vintern. Igen.
Men det är fint och mysigt med snö också. Ska försöka njuta av det istället för att klaga. 
 
 
 
Jag har inte riktigt klurat ut hur jag ska genomföra detta. Har redan fått repa upp några gånger, och jag testar olika tekniker för att få ett resultat som åtminnstånde stämmer något med vad jag ser i mitt huvud.
 
 
 
Jag tänker inte berätta exakt vad det är jag håller på med, men ni kanske kan gissa?
 
DIY, handarbete, snö, virka, vår,

1 kommentarer

Linnéa

08 Mar 2017 19:25

Åh så spännande! Det kanske har något med växter att göra??

Svar: Kan kanske vara så..? ;P
Sofie Mortensen

Kommentera

Publiceras ej