Nu börjar hösten nalkas på riktigt! Vi är inne i september och det börjar faktiskt kännas att det blivit lite kallare och lite mörkare ute. Men jag tycker det kan vara ganska mysigt! Det ända jobbiga är att jag blir så trött av mörkret. Så fort det är mörkt ute så tror min kropp att det är lägg-dax.
 
 
Men annars älskar jag hösten! Speciellt färgerna! Så för att göra iordning inför, och välkomna hösten lite så har jag införskaffat nya kuddar för att matcha årstiden! 
 
Mycket kuddar är livet, alltså!
 
 
De här runda kuddarna köpte jag på RUSTA för 49 kronor styck. Jag åkte dit för att köpa just de här kuddarna, men först hittade jag dem inte i butiken. Men jag hade liksom bestämt mig för att jag skulle ha med mig nya kuddar hem, så jag började titta runt efter andra kuddar istället och hittade de två guldbruna och en i lite terrakotta-orange.
 
 
Men så plötligt. Där var de! Lite längre in i butiken. Så då tog jag helt enkelt alla! 
 
 
Skönt att göra om lite och lyxa till det med helt nya färger i sängen! Nu är jag redo för att bädda mer mig bland alla kuddar med någon bok och en kopp te. 
hem, hemma, höst, inredning, kuddar,

1 kommentarer

Saran

17 Sep 2017 20:42

Fint. Gillar den modellen på kuddar.

Svar: Ja, de är super fina! :)
Sofie Mortensen

Kommentera

Publiceras ej