Den tråkiga januari är över, och den tråkiga (dock korta) februari är här. Förut så var ju Februari ändå månaden med semlor och alla-hjärtansdag. Men när en jobbar på konditori så är de dagarna = med kaos och ganska mycket stress. Det har också plötsligt blivit extremt kallt och vinter! Vad hände där?
En sån här månad behövde jag ett mysigt tema till min Bujo och ljusa, lätta, våriga fäger.
 
 
 
Månadens tema blev alltså te. Jag älskar te! Finns det något mysigare? 
 
 
 
Den här månaden har jag valt att ha en sida för hela månadens ekonomi istället för veckovis, som jag haft tidigare. Tänker att det blir lätte att få en överblick av månadens inköp och utgifter på det sättet. Jag ska också skriva ner det bästa som hänt varje dag. Jag tror det kan vara bra att samla på alla bra saker.
 
 
Februaris humör, och vane-trackers.
 
 
 
 
Här fick det bli en liten bård av tekoppar. 
 
 
Jag har markerat semeldagen och alla hjartansdag med små bilder. 
 
 
 
 
Sen är det redan Mars! Tjoho! Längtar efter med sol och ljus! Jag har till och med gjort en liten lista över saker som ger mig vårkänslor. 
 
 
Den här ska jag fortsätta att fylla i under hela våren. Där finns allt från att sommartid börjar, till att vitsippor tittar fram. Det är vårstädning och att det ska vara ljust ute när jag åker till jobbet på morgonen. Vi får se hur lång tid det tar innan jag har fyllt i alla vårtecken. Då är det vår på riktigt! 
bujo, bulletjournal, bulletjournaling, kalender, planera, planner, vår,

Kommentera

Publiceras ej