Julis tema blev tropisk växtlighet i alla gröna nyanser jag hittade i mitt pennskrin. Och jag är så stolt över den här månaden! Det blev bara så snyggt! 
 
 
Här har jag fortfarande en tom sida kvar att fylla. Funderar på att göra en sida med exempel på alla mönstertejp jag har. Så att jag kan få en bra överblick och kanske inspireras att använda de lite mer?
 
 
Så mycket grönt! Men grönt är ju skönt.
 
 
 
 
Jag har styrt upp allt lite mer. Rutat in och strukturerat. Allt på sin plats, men ändå kreativt.
 
 
 
 
 
 
 
Jag har också skrivit in sybingobrickan i min Bullet journal och bröjat kryssa i lite rutor.Blir spännande att se hur mycket jag kommer kunna kryssa i under sommaren. 
 
 
 
bulletjournal, bulletjournaling, kalender, planera, planner,

2 kommentarer

Linnéa

16 Jul 2018 14:26

Underbart tema! Det passar verkligen med det gröna till den tropiska värme som är över oss denna månad :) Smart att skriva ner bingobrickan i din bujo!!

Svar: Ja, men eller huuur? Såå varmt ju! Ja, vi får se hur många jag lycks pricka av innan sommarn är slut! ;)
Sofie Mortensen

P I X E L I E – Erica Pettersson

23 Jul 2018 19:00

Så snyggt det blev! Duktig du är!
Själv har jag precis börjat med bullet journaling (juli är min första månad), och vad ROLIGT det är! :-D

Svar: Men vad roligt! ja, visst är det? Jag har hållit på i ett år nu, och tycker fortfarande det är lika roligt. Det finns ju såååå mycket fint att titta på och få inspiration av. du har mycket att se fram emot! ^^
Sofie Mortensen

Kommentera

Publiceras ej