Junis tema är havet! Havsdjur, snäckor, bubblor och så klart mycket blått!
 
 
Även om en redan kunde bada i Maj månad, så tänkte jag att hav och vatten ändå kändes passande för Juni. 
 
 
Jag har samma upplägg som förra månaden med humör och aktivitets-logg.
 
 
 
På varje vecko-uppslag finns tre rutor; Att göra, Ekonomi och Dagens bästa. Samt en liten ruta för hela månaden där den ektuella veckan är markerad. Det ger mig en bra månadsöversikt. Hur mycket av månaden har gått? Hur mycket är det kvar?
 
 
 
Så nöjd med den här maneten!! 
 
 
Jag måste ha varit extra taggad på Juni, för jag råkade göra en extra vecka! Av någon anledning blev det två v. 24!?  Haha! Så här blev den i alla fall.
 
 
 
Det var Juni det! Med exrta vecka, och med seglande mus. 
 
 
 
 
bujo, bulletjournal, bulletjournaling, juni, kalender, planera, planner, sommar, tracker,

2 kommentarer

Grahnslöjd

15 Jun 2018 12:03

Wow, vilket härligt tema!! Superfint och bläckfisken gillar jag allra mest!!:)

Svar: Tack så mycket! Kul att du gillar den! ^^
Sofie Mortensen

Linnéa

15 Jun 2018 14:37

Vilket härligt tema! Bläckfisken är fantastiskt fin :D

Svar: Åh,men tack ska du ha! Kul! :D
Sofie Mortensen

Kommentera

Publiceras ej