Är lite löjligt nöjd med Maj månads Bullet! Tycker den blev på himla bra! Jag testade lite nya veckoupplägg, nya former och fyllde den med mycket blommor och ljusa, lätta färger.
 
 
Uppslag för maj månad med en att göra- lista och en skapa- lista. 
 
 
Denna månad fick det bli två trackers/loggar. Som vanligt för humör och vanor.
 
 
Men ekonomi och "dagens bästa" valde jag denna månad att antecnkna veckovis. 
 
 
Det har varit kul att testa lite nya former, den här vekcan är t.ex. uppbyggd av cirklar. Och att sen blanda cirklar med fyrkantiga former skapar en härlig kontrast tycker jag. 
 
 
 
 
Härliga maj månad är ju nästan redan slut, men jag har redan påbörjat Juni och den kommer bli så snygg! Men jag kommer få lägga ganska mycket tid på den om det ska bli så som jag föreställer mig den. Hoppas! 
bulletjournal, bulletjournaling, kalender, maj, planera, planner, tracker,

Kommentera

Publiceras ej