September fick lite skogs-tema. Det kändes lagom höstigt!
 
 
På månadsöversikten har jag gjort tre rutor för mina olika händelser/aktiviteter. Skola, Privat och Skapa. Där kan jag kategorisera allt som jag ska göra den här månaden och få en lättare översikt. 
 
 
Som vanligt har jag mina loggar/trackers för vanor och humör.
 
 
 
Jag har börjar studera så därför har jag denna månad tre kategori-rutor för varje vecka; Ekonomi, Att göra och Skola. 
 
 
 
 
 
 
Mycket djur, löv och struktur denna månad alltså! Oktober kommer förhoppningsvis fyllas med pumpor och annat höstigt! Oktober är min födelsedagsmånad så den borde ju få bli lite extra fin! 
DIY, bujo, bulletjournal, bulletjournaling, kalender, planera, planner,

3 kommentarer

mammatillmirakel.blogg.se

15 Sep 2018 16:50

Åhh vad fint du har gjort! Vad kreativt! Kram

Svar: TACK så mycket! Kul att du gillar det! :)
Sofie Mortensen

Linnéa

18 Sep 2018 14:07

Vad sött med rävarna :D Har funderat på att börja med Bujo, har du några bra tips på vad man skall tänka på? :)

Svar: Jaaa! Gör det! Det är så mysigt! Det tar lite tid, men det är sååå roligt att hålla på med! Ojoj! Mina bästa tips är att titta på pinterest, instagram och youtube för inspration, och att testa! Testa dig fram till vilken struktur du vill ha på din Bujo. Jag testar nya upplägg varje vecka, men en kan ju göra samma struktur hela månader. Här är ett inlägg jag gjort där jag samlat lite mer tips och tankar kring Bujo! http://smortensem.blogg.se/2017/august/ny-hobby-bu-jo.htmlHoppas du börjar! Skulle vara kul att se hur andra gör! :D
Sofie Mortensen

Grahnslöjd

21 Sep 2018 06:27

Ser alltid fram emot dina månadsinlägg om din BuJo, som vanligt har du lyckats riktigt bra!! Härligt hösttema!:)

Svar: Åh, vad roligt att höra! Vad glad jag blir nu! Tack så mycket! :D
Sofie Mortensen

Kommentera

Publiceras ej