Igår var det alla hjärtansdag, vilket i alla fall är en liten ljuspunkt i trista Februari, så det fick bli månadens tema i min Bujo. 
 
 
 
Jag har kört på i stort sett samma månadsupplägg som för januari med månadsöversikt och vane-logg på samma uppslag. Testar också att markera i loggen med prickar den här gången. 
 
 
 
Humör-loggen har jag också ritat upp med cirklar som jag sen fyller i vart eftersom. 
 
 
 
Den här månaden har jag lyckats dekorera lite mer igen, men kommer vara ganska upptagen med skolan nu ett tag framöver, så vi får se hur det går med Mars. Men jag är sååå sugen på att få gå in i nästa månad! Vill bara att Februari, tenta och regn ska vara över nu, så att vi kan få lite vår och sol!
 
 

Vill du se förra årets upplägg för Februari?
 
 
2019, bujo, bulletjournal, bulletjournaling, februari, kalender, planera, planner,

1 kommentarer

Linnéa

16 Feb 2019 18:30

Jag försöker se det positiva med regnet det vill säga att naturen blir återfuktad och att vi förhoppningsvis slipper en sådan hemsk torka som förra året.
Lycka till med allt skolarbete!! :)

Svar: Haha! Ja, det är sant! En ska tänka positivt!! Men jag törstar mest efter sol! ^^
Sofie Mortensen

Kommentera

Publiceras ej