Årets första månadsupplägg! 
 
Det har tagit tid att rita upp och fota Januari, och snart är ju månaden redan över! Men jag tycker ändå att vi ska ta en titt i Bullet journal innan det är dags för nästa månad. 
 
 
Jag har använt mig av samma färgkombo som jag hade för hela årsplaneringen med mintgrön, lite skär/persika och inslag av koppar/brons. Något annat tema än färg, har jag inte orkat med den här gången. Men det är ju det som är så fint med Bujo, att en kan anpassa sin bok efter sig själv. 
 
Jag fortstte med en vanelogg (eller habbit tracker) på första upplägget för hela månaden. Det här ett bra sätt att spara tid och energi när en ritar upp sin månad. Förut had jag ett uppslag med ev humörlogg på ena sidan och en vanelogg på andra, men det tog så lång tid att rita upp. 
 
 
Nu har jag sållat bort flera kategorier, och antecknar bara några vanor som jag vill holla koll på.
 
 
 
 
 
 
Humörloggen har jag också sållat i, och laggt veckovis, så här!
 
 
 
Jag har inte haft så mycket ork över till dekoration den här månaden, så jag vill bara passa på att slå ett slag för klistermärken och mönstertejp, som snabbt och enkelt piffar upp en Bullet journal när en inte har tid eller inspiration att måla själv. 
2019, bulletjournal, bulletjournaling, kalender, planera, planner, tracker,

Kommentera

Publiceras ej