Maj är snart över och snart kommer de riktiga sommarmånaderna igång. Jag har inte varit hemma så mycket under Maj, utan mest varit hemma hos min mamma i Norrköping. Eftersom mina studier nu sker på distans så har det fungerat utmärkt. Det har varit så skönt att vara ute på landet bland blommor och katter. Jag hoppas att jag komma tillbaka under sommaren.

 
 
 
Det fick bli en enkel design denna månad, men jag piffade ändå upp det med lite mönster-tejp. Vem gillar inte katter liksom?
 
 
 
 
Visst är dom gulliga?
 
 
Det här är ett nytt upplägg som jag testade. Jag gillade att pricka upp dagen såhär. Man skriver i dagens aktiviteter och händelser, och om man vill så kan man fylla i prickarna på de avklarade aktiviteterna.
 
 
 

Nyfiken på hur Maj sett ut tidigare år?
bujo, bujoinspo, bulletjournal, bulletjournaling, kalender, planera, planner, tracker,

2 kommentarer

Linnéa

04 Jun 2020 16:06

Det här uppslaget föll mig verkligen i smaken. Det är så fint med det minimalistiska och katterna :)

Svar: Tack! Ja, jag gillar det också! Blev bättre än jag trodde! ^^
Sofie Mortensen

Anonym

04 Jun 2020 16:09

Det här uppslaget föll mig verkligen i smaken. Det är så fint med det minimalistiska och katterna :)

Kommentera

Publiceras ej