Min semester är slut. Sensommaren är här. Det känns en förändring i luften. Lite mörkare nätter, lite svalare. Men även om det känns en aning vemodigt att sommaren snart är över, så känns det också lite härligt.

På ett sätt är det skönt att komma in i rutiner igen.

Och snart börjar skolan, vilket jag längtar till!

 
 
 
Men innan sommaren är över helt tänkte jag visa lite bilder från tidigare i juni.

Jag och John packade ner lite lunch och åkte ut mot Marstrand, där vi tog lite fina bilder.

 
 
 
 
Allt jag begär av sommaren är några dagar vid vatten.
 
 
 
Sommarminnen…

 
marstrand, picknick, sommar, sommardagar, sommarminnen, utflykt,

2 kommentarer

Evelyn

14 Aug 2019 17:09

Du tar så bra bilder! Fina att titta på och tänka tillbaka på sommaren, när det är vinter och snöstormarna yr! Kram 🤗💜

Svar: Åh, men tack! Ja, då kan man drömma sig tillbaka. Även om det är mysigt med vinter också!
Sofie Mortensen

Linnéa

18 Aug 2019 16:08

Jag tyckte jag väl kände igen mig, var också där ute i somras över dagen, Det är ju väldigt vackert kring Marstrand. Det hade varit det perfekta stället att ta projektbilder på om det inte hade tagit nästan en timme att ta sig dit ut.

Svar: Ja, det är ju det! Inte så ofta en tar sig iväg! Men fint är det allt! Skulle vilja åka på fler såna dagsutflykter!
Sofie Mortensen

Kommentera

Publiceras ej