Aprils bullet journal-upplägg! Bättre sent än aldrig?

 Som jag tänkte blev denna månad lite mer färgglad än de tidigare, och jag dekorerade också lite extra med påskägg. Jag hade en lugn och skön påsk med god mat och fint väder. Lite återhämtning var precis vad jag behövde.

 
 
 
 
Ekonomin och första veckan för April fick samsas på samma uppslag. 
 
 
 
 
 
 

Det var en liten snabbtitt det! 
Jag hoppas kunna komma med lite mer blogginlägg denna månad. Har så mycket jag vill visa och skriva om, men all energi går fortfarande åt till vardagen och skolan, det blir inte så mycket över. Lite stickning har jag i alla fall hunnit med! 
 
bujo, bulletjournal, bulletjournaling, journal, kalender, planera, planner,

2 kommentarer

Linnéa

05 May 2020 16:18

Vilket glädjefyllt uppslag denna månaden! Hoppas du hittar lite mer tid åt bloggen. Men gör du inte det så tycker jag att du i alla fall skall hitta tid till ditt skapande istället. Man behöver verkligen den där pausen från studierna ibland :)

Svar: Ja, skapandet kommer ju i första hand...eller i allafall i andra hand! Haha! Önskar ju att man alltid kunde prioritera sin kreativitet!
Sofie Mortensen

ajlimullersandvik.blogg.se

05 May 2020 19:23

den är heeeelt fantastisk!! vilken begåvning. Jag har en vanlig papperskalender, men brukar göra den vacker med washitejp och lite klistermärken och sånt :)

Svar: Åh, tack så mycket! Ja, vad kul! Det behöver ju inte vara svårare! Lite tejp kan göra stooor skillnad! ;)
Sofie Mortensen

Kommentera

Publiceras ej