Det är så varmt!! Oj, oj, oj! Jag är verkligen inte så bra på att hantera sådan här värme. Jag orkar knappt gå ut, utan sitter bara hemma, äter glass och dricker vatten. Den här månadens tema fick bli citroner. Det känns väl  ändå lite svalkande och läskande? Jag tänker på t.ex. lemonad. Och citronsorbet. Mums! Det hade behövts nu!
 
 
Gult känns väldigt somrigt också, och över lag är jag väldigt glad över hur juli blev i min Bullet journal. Låt oss ta en lite närmare titt.
 
 
 
Jag har fortsatt med att varje dag skriva upp tre saker som jag är tacksam över. 
 
 
 
 
Jag har förutom att rita en massa citroner, också använt en del mönstertejp och mönstrat papper för att få in extra mycket färg och roliga kontraster.
 
 
 
 
 
Lite uppfriskande citron var precis rätt för juli! Nu är det bara att njuta (helst med liiiite svalare temperatur)!
 

Här finns tidigare års Juli-upplägg länkade ↓
 

1 kommentarer

Linnéa

19 Jul 2021 20:03

Citroner är verkligen somriga!

Svar: Det är dom verkligen! ^^
Sofie Mortensen

Kommentera

Publiceras ej