Juni har varit igång ett tag redan, snart är vi faktiskt redan inne i juli! Jag kommer jobba halva juli, och sen går jag på fyra veckors ledighet. Så jag längtar i alla fall en hel del till juli månad. Men nog om Juli och låt oss istället kolla in juni, som detta år dekorerats med bubblor.
 
 
Det här uppslaget tänker jag använda till att varje dag skriva upp tre saker jag är tacksam över. Tidigare har jag mest skrivit upp vad jag har gjort under dagen, men ibland blir det nästan samma saker som jag ändå antecknar i veckoupslagen. Så denna månad testar jag att fokusera på att bara skriva upp positiva saker, saker jag är tacksam över som jag upplevt under dagen. 
 
 
 
Jag funderade på att ha lite vatten tema , och plockade passande nog fram mina akvarellfärger. Men så när jag skulle börja måla, blev det runda bubblor…och sen fortsatte jag bara med det.
 
 
Tycker det blev ganska härligt!
 
 
Här återkommer bubblans runda form i annan skepnad.
 
 
 
 

Här finns länkar till junis upplägg tidigare år, alla med blått tema. Juni är tydligen blå. 
 
bujo, bujoinspo, bulletjournal, bulletjournaling, bulletjournaljune, kalender, planera, planner,

Kommentera

Publiceras ej