Nu är ju 2017snart till ända och jag tänkte ta en titt på vad jag har lyckats skapa under det här året.  Det blir ju en trotts allt en hel del när en sår ihop det så här.
 
Det här jag jag skapat under 2017:
 
~STICKAT~ 
 
 
Jag stickade klart min allra första kofta!
 
 
Och jag hann till och med sticka en kofta till!
 
 
Handledsvärmare
 
 
Torgvantar/handledsvärmare i alpacka
 
 
Ett par sockar
 
 
Disktrasor
 
~VIRKAT ~
 
 
Nytt mobilfodral till min nya telefon
 
 
Virkade vårblommor
 
 
Necessär
 
~BRODERAT~
 
 
Lite tavlor
 
 
 
 
 
 
En liten bonad till Holken
 
~SYTT~
 
 
Stick-påse
 
 
Klänning
 
 
Pennfodral
 
~SKAPAT I PAPPER~
 
 
 
Alla hjärtansdag kort
 
 
Julkort
 
~ANNAT SKAPANDE~
 
 
Jag har målat en tavla
 
 
Komponerat två tavlor av sidor ur en bok
 
 
Spunnit eget garn
 
 
Drejat en skål
 
 
Men årets stora skapande har ändå varit min nya hobby, Bullet Journal. Jag började i sommras och blev helt fast! 
Här kan en se hur min journal sett ut sen i Augusti → Bullet journal
 
Det känns fint att titta på allt som jag har skapat det här året. Saker jag gjort med mina egna händer. Det är något som jag älskar; att få skapa med händerna, oavsett om det skapas av garn, tyg, papper, metall eller lera. Det finns något så tillfredsställande med att ta ett material i händerna och sen själv forma det till något eget, något nytt, något annat. 
 
Till 2018 hoppas jag få skapa i lite mer olika material. Ett mål jag har är att testa på att dreja lite mer. Det ska bli spännade att se vad det kan skapas då! 
 
Tack för detta skapar-år!
2017, DIY, brodera, broderi, bulletjournal, bulletjournaling, handarbete, kreativ, skapa, sticka, stickglädje, sy, sypeppen, virka,

2 kommentarer

Evelyn

01 Jan 2018 22:25

Guuuu vad du är bra! Kram! 💜

Svar: Du är ju också bra!! Bäst! <3
Sofie Mortensen

Linnéa

02 Jan 2018 22:16

Vad mycket fina saker du skapat under året :)

Svar: Tack, så mycket! ^^
Sofie Mortensen

Kommentera

Publiceras ej