Det har blivit dags för årets sista månadsupplägg i min Bullet journal.
 
 
 
Jag glömde visst att fylla i månens faser, trots att jag tagit mig tid att rita upp själva månkalendern. Ja, ja! Så kan det gå!
 
Månaden till ära har jag gjort en liten julkalender för att räkna ner till julafton.
 
 
 
 
 Denna gång fick december dekoreras i grönt och guld.
 
 
 
 
 
Nu är det dags att förbereda min Bullet journal inför det kommande året. Jag brukar alltid göra en liten årssammanfattning sen är det dags för nya upplägg och listor.
 

Här finns december från tidigare år:

1 kommentarer

Linnéa

03 Jan 2022 16:41

Vilken stämningsfull månad! Har du använt dig av stämplar till de guldiga detaljerna?

Svar: Ja, precis! Så enkelt sätt att piffa till det. ^^
Sofie Mortensen

Kommentera

Publiceras ej