Som tur är, känns det som att november har passerat rätt så snabbt i år. November brukar vara så tråkig tycker jag, man bara går och väntar på att mysiga december ska börja. Men nu är det inte långt kvar!

 
 
Jag har försökt fylla min bullet journal med ljusa färger och gröna växter den här månaden, för att pigga upp lite. Men jag har gjort det lite lätt för mig och använt mönstertejp och klistermärken.
 
 
 
 
Jag har lagt till en ny grej den här månaden. Varje vecka så skriver jag en liten sammanfattning, en slags dagboksanteckning, under rubriken "veckan som gått". Där kan jag skriva av mig lite och se tillbaka på veckan, hur den har varit och hur jag mått. Det blir en liten sammanfattning av hela veckan. Jag har också en annan dagbok där jag skriver mer fritt, men det blir tyvärr inte så ofta. Nu hoppas jag att jag kan få igång en liten rutin med mer skrivande. 
 
bujo, bulletjournal, bulletjournaling, bulletjournalnovember, planera, planner,

Kommentera

Publiceras ej