Månadens tema är ljus. Nu när det är så mörkt och tråkigt ute så knns det som att det passar bra!
 
 
 
Som färger har jag valt blå, gul och guld. Den här månaden har jag också valt att måla med akvarell i färgläggningen. 
 
 
Den här sidan blev rätt stökig. Siffrorna blev super kladdiga, så jag gjorde nya och klistrade över. Det gjorde det lite bättre, men känns ändå klumpigt. Särskilt med tanke på att jag försökte satsa på en lite mer stilren månad, som inte skulle vara "kladdig". 
 
 
 
Resten av månaden blev mer jag hade tänkt mig. Ljus och luftig. 
 
 
 
Det var november det. Fylld av ljus o olika former. Nu är jag super taggad på att skapa december! 
 
bulletjournal, bulletjournaling, kalender, november, planera,

2 kommentarer

Grahnslöjd

19 Nov 2017 19:50

Älskar dina BuJoinlägg, de är sååå inspirerande!!:)

Svar: Åh, tack snälla du! Det gör mig så glad att höra! ^^
Sofie Mortensen

Julia

20 Nov 2017 19:12

Vilken mysig bullet journal. Gillar ljusen som brinner i glasburkar, blev sugen att pyssla ihop sådana och hänga upp :D

Svar: Ja, det är ju jätte fint att ha i fönstren som små lyktor. Och super lätt att göra! :)
Sofie Mortensen

Kommentera

Publiceras ej