Då var det dags för första månaden 2018! Redan mer än halvvägs in! Viss går det snabbt? Jag hänger inte riktigt med i alla dagar som susar förbi. Men det får gärna gå lite snabbt nu så att våren kan komma snart!

Månadens tema är (trotts längtan efter våren) ändå snö. Och färgvalet blev lila och silver-grått.

 
 
 
Så nöjd med detta månadsuppslag för januari! Jag kan nästan höra vargarna yla när jag ser på de snötäckta bergen och den mörka skogen.
 
 
Jag körde på samma upplägg med humörkalender och vanekalender som under december. Tycker att det fungerade bra!
 
 
 
 
Jag har målat en den med akvarell färg till denna månad. Det är så härligt, och jag önskar att jag målade mer och oftare!
 
 
 
Eftersom vecka 5 består av både januari och februari så kan en ju välja vilken månad en vill inkludera den veckan i. Jag valde att skapa vecka fem i februaris första vecka, eftersom Februari redan är en så kort månad.

 

 

2018, bujo, bulletjournal, bulletjournaling, kalender, planera,

Kommentera

Publiceras ej