Jag har faktiskt haft en del roligt för mig nu under försommaren, det har hänt så mycket kul att jag inte hunnit med att blogga om det ordentligt, så jag tänkte samla ihop lite höjdpunkter från sommaren så här långt!

I Maj (!) var det ju superfint väder, och vi passade på att ha lite grillning i Holken med god mat och goda vänner.

 
 
 
Hanna var grillmästaren!
 
 
...medans jag satt och stickade.
 
 
Alltså, kolla in den här tallriken! Mums!
 
När Hanna sen återvände till Göteborg igen, så begav vi oss av för att paddla lite kanot!
 
 
 
Jag har aldrig gjort något sådant förut, men det var ju så härligt! Och kanot var ju inte alls svårt! Så vi paddlade runt hela dagen i Stensjön, gick i land på någon ö, åt lite matsäck, spela lite kort, åkte vidare, badade osv.
 
 
 
Så himla drömmigt! Det vill jag verkligen göra igen!

Sen så har jag och John varit på Bohus fästning!

 
 
Jag var en tur där förra sommaren också, men det tåls att se igen. Tycker det är så spännande med gamla ruiner, borgar och fästningar.
 
 
 Super vackert!
 
 
 
Så mycket historia och minnen på samma plats, och så häftigt att det finns bevarat så att vi kan fortsätta att minnas!
 
 
Jag hoppas på mer utflykter i sommar, och kanske någon liten längre resa?
färgagarn, sommar, sommardagar, utflykt, vardag, vardagslyx,

Kommentera

Publiceras ej