Först så tänkte jag så klart ha lite påsk-tema i April, men så tänkte jag några varv till...påsk, kycklingar, häxor, magi, spådom pch astrologi. Så här blev det till slut!  
 
 
Den här månaden har jag testat ett nytt slags månadsupplägg. Som Habit tracker har jag ritat upp flera rutor med alla månadens dagar, och gett varje månad en kategori. Jag har också tagit med en mån-logg den här månaden, och slagit ihop den med min humör-logg!
 
En mån-kalender är något som jag sett andra göra, och jag har också velat ha med det i min Bujo, men jag har inte riktigt lyckats få in den förens nu. Tycker det ser så fint ut! Jag är sugen på att se om min sömn påverkas av månen. Egentligen borde jag ha en sov-logg också, men så långt har jag inte kommit ännu. Men tycker det va lite smart att slå ihop den med humör-kalendern. 
 
 
 
 
 
Är så nöjd med det här uppslaget! 
 
 
 
 
Den här månaden har jag inspirerats av @in.my.journal på instagram som har en jättefin Bullet journal, som ni kan kolla in. Tips! Jag har tagit olika delar av hennes design och satt ihop egna uppslag.
 
 

Om du är nyfiken på förra årets april-design så hittar du det här:

2 kommentarer

Linnéa

19 Apr 2019 08:03

Vilket mysigt månadsuppslag du hade denna månaden :)

Svar: Tack, så mycket! Jag gillar det också! Måste bara komma igång med nästa månad nu! Inte långt kvar! :)
Sofie Mortensen

Grahnslöjd

21 Apr 2019 21:18

Åh, detta är bland de snyggaste månaderna du gjort i din BuJo. Stilrent på nåt vis, jättefint!!

Svar: Men ååh! Tack så mycket!! Men kan som sagt inte åt mig hela äran för denna månad! ^^
Sofie Mortensen

Kommentera

Publiceras ej