Juli. Månaden då min semester börjar! Äntligen!
Det ska bli sååå härligt!
 
 
I min Bujo startar jag månaden med en sommar-lista över saker jag vill göra nu under sommaren. Det är bara härliga saker som att gå på loppis, äta glass, läsa böcker och att sitta och sticka utomhus. 
 
 
 
Det här blev en väldigt färgglad månad. Jag har öst på med glada, starka färger för att få fram sommar-känslan, och temat fick bli stranden i olika tolkningar.
 
 
 
 
 
 
 
Och så har vi min Sybingo bricka! 
Jag har valt att rita upp en egen bricka i min Bullet journal istället för att skriva ut den på ett separat papper. Här har jag också min skapar-planering för sommaren. 
 
 
Vi får se hur många brickor jag lyckas kryssa för när sommaren är slut. Och om jag håller mig till min planering. Men det känns roligt att ha allt samlat så här.
 


Här är förra årets upplägg för Juli månad, och här finns också förra årets Sybingo-bricka om en vill ta sig en titt på den:
bujo, bulletjournal, bulletjournaling, sommar, sybingo19,

3 kommentarer

Heidi Wollum

20 Jul 2019 13:15

Jag har aldrig varit en person som skriver listor. Men jag tycker att det är otroligt fascinerande att se hur andra gör listor:)

Jag tycker också att det är himla roligt att se hur andras sybingobrickor blir ifyllda allteftersom, liksom resonemanget för att kryssa olika alternativ:)

Svar: Ja, men visst! Så härligt att inspireras av andra. Det ska bli så kul att se hur mycket man kommer kunna kryssa i.
Sofie Mortensen

Annika

20 Jul 2019 16:14

Så fin månad! Vad kul att fixa in sybingo där också!
Hoppas du får en härlig semester :)

Svar: Åh, tack så mycket! Hoppas du också får en härlig sommar! :)
Sofie Mortensen

Linnéa

02 Aug 2019 14:58

Så somrigt och fint ☺️ Lycka till med bingobrickan!

Kommentera

Publiceras ej