Våren är här, och det har jag försökt ta in i min Bullet journal.

 
Jag har testat en ny lite ny design den här månaden. I stort sett handlar det om att klippa och klistra och jag tycke det blev riktigt fint!

Jag har klistrat in gamla, gulnade notpapper och utklipp från olika magasi

 
 
Veckoupplägget här nedanför är det som jag blev minst nöjd med. Men, men, så blir det ibland!
 
 
Men de här sista uppläggen känns väldigt våriga, luftiga och ljusa.
 
 
 
 
 
Det är så härligt nu när vårsolen har kommit fram!
 
 
2019, bulletjournal, bulletjournaling, kalender, planera, planner, vår,

4 kommentarer

Linda

26 Mar 2019 21:06

Jag har sett Bullet journal hos flera bloggare och börjar bli sugen på att göra en själv.

Svar: Ja, men testa! Det tar lite tid, men det är också ett sätt att slappna av och få lite mer kontroll över sin vardag! Prova!
Sofie Mortensen

Alicia Sivert

31 Mar 2019 09:52

Så fint med de inklistrade, gulnade boksidorna!

Svar: Åh, men tack! Ja, det blev faktiskt ganska bra! :)
Sofie Mortensen

Grahnslöjd

01 Apr 2019 21:47

Åh, vad fint att klippa och klistra!!

Svar: Ja, men eller hur? Det blev ju fint! Och lite skönt att inte måla alt själv! ;)
Sofie Mortensen

Linnéa

07 Apr 2019 10:41

Vad fin den blev! Det känns verkligen som det här månadsuppslaget speglar din stil :)

Svar: Åh, vad kul att du tycker det! :D Blev faktiskt rätt så nöjd över den här månaden!
Sofie Mortensen

Kommentera

Publiceras ej