Maj månad! Och jag börjar få lite smakprov på sommaren som snart är här!

 Månadens tema är något som jag varit sugen på länge, men som jag sparat tills de varmare månaderna; bin!

Härligt sol-varma färger i gul och orange passar in i temat och får representera Maj.

 
 
 
Även denna månad har jag gjort en månkalender kombinerad med en logg över mitt humör/mående.
 
 
Jag har antecknat vädret under Maj genom att rita små symboler med moln och solar. Bara en sån där lite rolig grej en kan göra.
 
 
 
 
 
Jag har testat några nya slags uppslag den här månaden, och trivs väldigt bra med dem så kanske kommer återanvända en eller två till nästa månad!
 
 
 
 

Vill du ta en titt på förra årets Maj-tema?
Kolla här → Bullet journal Maj 2018
 
 

2 kommentarer

Linnéa

22 May 2019 20:36

Så somrigt! Det fick mig verkligen att längta tills sommaren alltså :D Det var ett väldigt fin månadsuppslag precis som vanligt <3

Svar: Åh, tack så mycket! Ja, jag längtar faktiskt lite till sommaren jag också, även om våren/försommaren nästan är vackrast!
Sofie Mortensen

Grahnslöjd

04 Jun 2019 13:38

Klockrent, så snyggt!!

Svar: Åh, vad kul att du tycker det!!
Sofie Mortensen

Kommentera

Publiceras ej