Oktobers sista dag. Dags att kolla in hur oktober har sett ut i min Bullet journal.
 
 
Jag har haft lite extra uppslag den här månaden.

Jag har gjort en lite mindre vane-logg. Jag har märkt att nu när jag pluggar så är det mycket som jag inte hinner med så det blir mest tomma rader. Så jag har sållat bort en hel del och lagt in den på månadsuppslaget.

 
Här har jag haft plats för lite dagboks-anteckningar. Jag har saknat någon stans att skriva lite mer utförligt om min dag, och jag tror jag ska köra på detta nästa månad också.
 
 
 
Måne och humörkalender. Här blev det sen en sida "över" så jag gjorde en lista på mysiga saker att hitta på under hösten. Här kanske jag kan få lite inspiration och se till att mysa ordentligt nu när det blir mörkare.
 
 
 
 
Oktober är min födelsemånad, så jag dekorerade lite extra.
 
 
 
Lite höstlöv och pumpor måste man ju ha i Oktober...
 
 
 
 
...och en varm kopp te!
 
 


bujo, bujooctober, bulletjournal, bulletjournaling, höst, kalender, planera, planner,

1 kommentarer

Linnéa

01 Nov 2019 16:41

Lika fint som alltid :)

Svar: Tack! Vad snällt! ^^
Sofie Mortensen

Kommentera

Publiceras ej