Nu var det länge sen sist! Det blir så i tenta-tider. Det har varit mycket att göra och allt är fortfarande ganska snurrigt i mitt huvud. Jag försöker hinna med allt jag måste men också hitta tid till det jag vill göra.

Den här tiden har stickningen och skogen varit min räddning och återhämtning. Är så tacksam för att jag bor nära ett stort skogsområde med vackra promenad-stigar. En promenad hjälper mig att sortera och rensa tankarna.

Det kan vara så att jag hittat en ny passion under alla mina promenader i skogen…att fota svampar!

Vem hade anat att det va så roligt med just svampar? Men det finns ju sååå många fina!! Så många olika sorter, och visst är det något lite magiskt och mystiskt med svamparna? De är som från en saga. Så här är några av alla mina svamp-bilder jag har tagit under hösten.

Enjoy!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
höst, natur, promenad, svamp, utflykt, återhämtning,

1 kommentarer

Linnéa

16 Oct 2019 20:20

Skogen har verkligen så mycket fint att erbjuda! Den där orangea svampen var ju lite häftig :D

Svar: Ja, men visst! Tycker de påminner om någon slags korall/havsväxt!
Sofie Mortensen

Kommentera

Publiceras ej