Här kommer Augustis bujo upplägg! En dag för sent, men men!
 
 
När jag tänker på Augusti är det alltid varma färger och varma sensommardagar jag ser framför mig. Så jag ville använda mig av varma, soliga färger för den här månaden, och då passade ju solrosen perfekt!
 
 
 
 
Den här månaden har jag antecknat vädret för varje dag med små smboler av solar och moln. 
 
 
Jag har ju haft semester och verkligen kunnat lägga tid på att måla och rita den här månaden! Och det är ju härligt, men vekligen inget måste i en bullet journal. Det finns många som kör helt på en minimalistisk stil med bara en svart penna och utan extra dekoraioner. 
 
 
 
 
Nu i september så drar skolan igång! Jag är exalterad och nervös, men det känns skönt att få komma igång igen. Men nu kommer jag nog inte kunna lägga lika mycket tid på min bujo, så vi får se hur det kommer bli!
Spännande! 
 
 

Här kan du se hur förra åters Augusto såg ut, med citrus-tema.
 
bujo, bulletjournal, bulletjournalaugusti, bulletjournaling, kalender, planera, planner,

1 kommentarer

Linnéa

01 Sep 2019 17:13

Åhh vilken fin månad! Jag skulle nästan vilja bo på dessa uppslag xD

Svar: Haha! Ååh, jaa!! Att få bo i ett fält av solrosor! ;)
Sofie Mortensen

Kommentera

Publiceras ej