Augusti hann jag inte riktigt med. Någon annan som känner samma? Vad hände där? Jag vet att jag i alla fall var ute och badade och njöt av solen, men så plötsligt hade det blivit September.
 

Så här såg Augusti ut i min Bullet journal.

 
 
 
Jag valde att dekorera med klistermärken och mönstertejp denna gång, för tiden räckte inte riktigt till. Lite blommor och blad blev det!
 
 
 

Är inte super nöjd med färgerna, eller månaden alls egentligen. Men så blir det ibland. Hoppas på bättre bullet-flow nu i September.
 

Kolla in tidigare års september-uppslag istället! Dom är mycket roligare!
 
 
bujo, bujoinspo, bulletjournal, bulletjournaling, kalender, planera, planner,

1 kommentarer

Linnéa

11 Sep 2020 19:22

Ja du augusti bara flög förbi. Det måste ha varit det bra vädret som gjorde att det kändes att månaden var över innan den ens börjat.

Kommentera

Publiceras ej