Februari har varit en riktig vinter-månad! I vanliga fall brukar Februari vara en rätt tråkig månad tycker jag. Man försöker skoja till det lite med allahjärtansdag, semmeldagen och man drar igång bokrean, men det brukar ändå mest vara grått och blaskigt. 

 Men det här året har jag haft en nästan otroligt fin Februari! Så härligt!
 
 
 
 
I min Bullet journal kan man ana längtan efter våren och grönskan som snart är här.
Den här månaden är det dekorerat med gröna växter av alla olika slag.

Jag har fortsatt med att skriva lite dagbok varje dag, och kommer nog köra på det även nästa månad. Kan inte riktigt bestämma mig för vad jag gillar bäst. Att ha alla dagboksanteckningar samlade på samma sida, eller så här, lite för arje dag..?

 

 
 
 
Tycker faktiskt det blev riktigt fint den här gången! Skoj när man blir nöjd.
 
Är det någon mer som haft en ovanligt bra (eller dålig) Februari? 
 
 

 
Den som är nyfiken kan kika på tidigare års Februari-teman här nere! ↓
 
 

 

bujo, bulletjournal, bulletjournalfebruary, bulletjournaling, kalender, planera, planner,

Kommentera

Publiceras ej