Jag fick hem ett riktigt lyx-paket för ett litet tag sedan!

Ni har väl inte kunnat undgå att missa #slaktastashensom pågått på instagram? Tycker det är så himla fint initiativ att sälja eller skänka vidare garn som bara ligger på hög och som troligtvis aldrig kommer användas. Det är ju mycket bättre att det kan få komma till användning istället! Jag har dock inte genomfört någon slakt av mitt förråd, jag råkade visst fylla på med mer istället!

 

 
Dessa skönheter fyndade jag hos @clarastickar och hennes slakt av sin garnstash. Riktigt rustikt och växtfärgat garn! Och preciiiis i min frägskala! Alltså...Wow!
 
 
Mycket nöjd med min skörd måste jag säga. Mums!
fynd, garn, garngalen, garnnystan, växtfärgat, växtfärgning, yarn,

2 kommentarer

Beatrice

14 Feb 2021 12:42

Men vilka färger, wow! Inte alls i min färgskala, men så vackra ihop och riktigt fint fyndat får jag säga! Själv får jag snart hem några nystan restgarner som jag ska lista ut en bra användning för. Mycket bra initiativ att rensa i stashen, även om jag själv inte heller gjort någon egen rensning, haha!

Svar: Ja, det blir ju en del restgarner...men så bra att de kan komma till användnign! :)
Sofie Mortensen

Linnéa

17 Feb 2021 19:25

Jag slaktade stashen men fyndade inget. Jag hade nog kunnat slakta mer, men jag är lite för fäst vid vissa nystan xD

Kommentera

Publiceras ej