Oktober = bästa månaden! Äääälskar Oktober! Därför förtjänar den här månaden ett riktigt fint upplägg! Jag ville inte göra något för Halloweenigt, och löv hade jag som tema förra året, så det fick bli pumpor. Lite Halloween men inte för mycket, och så klart orange! Super fint!
 
 
Jag fortsätter med den här typen av månadsöversikt. Det känns roligt och tydligt strukturerat och jag märker att jag går tillbaka och tittar mycket på det här uppslaget. Det känns som att månadsöversikten får en större funktion på det här sättet och hjälper mig att hålla koll på mina aktiviteter.
 
 
 
 
Den här månaden har jag valt att dela upp dagarna i en "privat" del och en del för vad som händer i skolan. Jag ska testa och se om det känns tydligare att dela upp det så. Därför har jag också testat lite nya veckoupplägg.

För att försöka planera upp mina studier lite så har jag för varje vecka gjort ett lässchema. Tanken är att jag ska ha koll på min kurslitteratur och kunna kryssa av när jag har läst de olika texterna.

 
 
Här testar jag ett nytt upplägg med veckodagarna på en sida, uppdelad i privat och i skola, och på andra sidan finns alla andra övriga anteckningar och lässchema.
 
 
 

Får se om jag fortsätter med att dela upp veckodagarna på det här sättet med skola och privat, men än så länge känns det skönt att separera dem så här. 
 
Här kan du se förra årets Oktober upplägg → Bullet journal Oktober 2017
DIY, bujo, bulletjournal, bulletjournaling, kalender, planera, planner, skapa, skaparglädje,

1 kommentarer

Linnéa

16 Oct 2018 21:06

Åh vad inspirerad jag blev till uppslag för nästa månad! Jag har börjat lite smått med min Bujo, men har inte riktig kommit in i att använda den än. Men här hittade jag en massor idéer som kanske får mig att bli mer motiverad att använda den :)

Svar: Men vad kul att höra! Hoppas du kommer lägga upp lite bilder! Skulle va super kul att se!
Sofie Mortensen

Kommentera

Publiceras ej