...Och så var November strax över! Det känns som att den här månaden har varat i en evighet. November i Göteborg är väl inte det bästa som finns. Tror jag fotade dessa bilder den enda dagen med lite ljus. Men eftersom november-deppen och mörkret är här så försökte jag fylla novembers bullet journal med så mkt mys jag kunde.
Nämligen stickning och garn! Det är verkligen det ända jag längtar efter just nu (och julen då), och nu får jag lite av det varje gång jag öppnar min bullet.
 
 
 
Den här månaden har jag klippt och klistrat lite. Alla bilder jag använt kommer från en gratis reklamtidning för Fraya garn, som jag tog på Stoff och Stil. Sååå mycket fina bilder!!
 
 
 
Vem blir inte glad och lugn när man ser detta?
 
 
 
Jag är riktigt nöjd med hela månadens vecko-uppslag. Gillar färgerna och det enkla och....kan en säga eleganta? upplägg. 
 
 
 
 
Några av de större bilderna fick till och med bli tavlor för jag gillade dem så mycket! 
Stick-power! 
 
 
 

Här finns tidigare års November 
 
bulletjournal, bulletjournaling, bulletjournalnovember, kalender, planera, planner,

4 kommentarer

Alicia Sivert

29 Nov 2019 09:51

SÅ bra och mysig idé att pynta upp november med garn! Du inspirerar mig verkligen till att jobba mer kreativt med min Bullet Journal. Detta måste ju vara så härligt att öppna och se!

Svar: Åh, tack så jättemycket! Så snällt av dig att säga så! Ja, man får göra vad man kan för att liva upp i november-mörkret!
Sofie Mortensen

Evelyn

29 Nov 2019 17:44

Guuuu så smart att pimpa boken med så fina bilder! Det var ett bra tips, ska jag också prova! Kram 🤗💜

Svar: Ja, eller hur? Inte alltid man orkar måla så mkt, men så här blir det ju extra fint ändå!
Sofie Mortensen

Linnéa

30 Nov 2019 09:58

Så smart att använda bilder från en katalog! Har man en månad när man inte känner sig så pepp på att måla är det ju perfekt att klippa och klistra istället 😄 Tycker detta månadsuppslag blev väldigt fint och peppigt i novembermörkret.

Håller verkligen med om att November inte är Göteborgs bästa månad. Det är ju nästan lite ironiskt att solen letade sig fram på den absolut sista dagen i månaden. Fast nu kanske det går att fota lite projekt bilder igen 😊

Svar: Precis! Så blir det ändå fint, men man behöver inte lägga lika mycket tid! Haha! Ja, till slut kom några timmar med sol! Det är verkligen svårt att fota nu för tiden! Oftast är man ju på jobb eller i skola de få timmarna med bra ljus! ;)
Sofie Mortensen

Annika

01 Dec 2019 14:21

Verkligen fint!!

Svar: Tack så mycket!
Sofie Mortensen

Kommentera

Publiceras ej