Idag är det första advent och julens månad ska snart göra intåg. Jag har i och för sig julpyntat  redan för några veckor sedan. Allt är ju så deppigt nu med pandemi och nya restriktioner, så då får man göra vd man kan för att pigga upp lite. Om man blir gladare av en julstjärna och ljusstake i fönstren, så varför inte? Och just nu snöar det faktiskt lite utanför fönstret.  Juligt värre alltså! Men innan november är helt förbi så ska vi ta en titt i min Bullet journal.
 
 
Den här gången valde jag att gå tillbaka till den här typen av månadsuppslag. Tycker det känns lättare att få en översikt med denna. Månkalendern fick dela uppslag med novembers första vecka.
 
 
 
 
Egentligen hade jag tänkt låta december få vara grön i år, men jag kunde tydligen inte hålla mig. November blev grön, och fylld av stjärnor, månar och moln i silver och guld.

 

 
 
Det var vad november hade att bjuda på denna gång. Snart är det också dags med en orssammanfattning i min Bullet journal, och sen får jag nog köpa en ny inför nästa år, för nu är det inte många sidor kvar i denna. 
 

Kolla in hur november sett ut tidigare år:
 
 
 
bujo, bulletjournal, bulletjournaling, kalender, planera, planner,

1 kommentarer

Linnéa

30 Nov 2020 18:54

Ett perfekt tema för en tråkig månad som denna har varit! Hur många böcker är du igenom nu?

Svar: Tråkig indeed! Det här är min tredje bok. Snart dags för nummer fyra. Tror det blir bra att starta det nya året med en ny bujo ;)
Sofie Mortensen

Kommentera

Publiceras ej