Men snälla någon…vilken total garnlycka som infann sig när jag hämtade ut mitt paket från Fabel knitwear. Jag använde min rabattkod som jag fick i min adventskalender och fyllde upp mitt garnförråd. 
 
 
Och alltså, hur bra smak har jag?! Såååå himla fina färger som också passar så bra ihop. Höstens färger är livets färger, även om det nästan är vår nu…
Det blev några fantastiska knappar också! 
 
 
Jag har verkligen unnat mig. Men jag tycker att i dessa tider måste man få göra sånt man blir glad av. Och nu får man passa på när alla garnmässor och hantverksfestivaler är uppskjutna eller helt inställda. Nu har jag handfärgat lyx-garn till fyra olika projekt. Det borde väl räcka ett litet tag i alla fall..?

 

crazyyarnlady, fabelknitwear, fkyarn, garn, garngalen, garnkalender, garnlycka, garnnystan,

1 kommentarer

Linnéa

27 Mar 2021 08:16

Så fina garner! Har du redan bestämt dig för vad du skall göra av alla dessa garner?

Jag tycker också det är så tråkigt att alla mässor blev inställda. Jag hoppades att det åtminstående skulle bli någon i höst, nu när det inte blev någon förra året. Det känns så tråkigt att inte få klämma på garner i år heller :/

Svar: Ja, jag har planer för alla! ^^Jaa! Det är så tråkigt! Är ju annars ett av årets höjdpunkter när man åker på hantverksmässa. Och jag hade såå sett fram emomt den nya Stockholm yarn festival! Vi får väl se när det blir av...men som sagt, då får man beställa hem lite xtra lyxigt garn istället. ;)
Sofie Mortensen

Kommentera

Publiceras ej