Oktober brukar ju vara en väldigt härlig månad. Men det känns som att träden väntat lite extra länge med att bryta ut i sina nya färger den här gången. Nu börjar det i alla fall hända något, och det gröna börjar förvandlas till orange, gul och röd.
 
 
Så klart speglas den här förvandlingen i min bullet journal.
 
 
 
 
 
Jag är faktiskt väldigt nöjd med denna månad. Jag har gett mig själv lite extra "bujo-tid" och det syns verkligen.
 
 
 
Höstlöv är så himla bra dekoration för bullet journal. Det finns så många olika vackra löv att välja mellan, och jag älskar ju också höstfärgerna.
 
 
 
 

Här kan en kika på hur oktober sett ut tidigare år:
 
bujo, bujoinspo, bulletjournal, bulletjournaling, kalender, planera, planner,

2 kommentarer

mammatillmirakel.blogg.se

27 Oct 2020 18:18

Så fint! 🍂🧡🍁

Svar: Åh, tack så mycket! ^^
Sofie Mortensen

Linnéa

30 Oct 2020 18:18

Höstlöv är så vackra! Och de gör sig så fina som dekor. Din bujo är lika fin som vanligt 😊

Svar: Ja, det är dom! Tack så mycket! ^^
Sofie Mortensen

Kommentera

Publiceras ej