Här har vi nästa färdiga stickning. Ett litet projekt som blev klart under en eftermiddag framför TV:n.
 
 
Jag upptäckte att jag behövde ett till par handledsvärmare, så jag knåpade ihop ett par med ett slags vridet eller förskjutet resårmönster. Tycker det blir ganska effektfullt, och det sitter väldigt bra runt handlederna.
 
 
Garnet fick jag i ett garnbyte, Fibre share för lite mer än ett år sedan. Jag har inte vetat vad jag skulle göra med det här fina, handfärgare garnet. Men nu blev det först en Deima bandana och nu matchande handledsvärmare.
 
 
Jag älskar den här färgen, och den passar till i stort sett allt i min garderob. Handledsvärmare är underskattat. De värmer mer än vad man kan tro!

 

handarbete, handledsvärmare, knittedfashion, nordicknitter, pulsvärmare, sticka,

1 kommentarer

Linnéa

04 Nov 2021 16:07

Så fina! Färgen känns verkligen perfekt för hösten :)

Svar: Åh, tack så mycket! JA!! Ultimata höstfärgen!! <3
Sofie Mortensen

Kommentera

Publiceras ej