Jag älskar lång-frukost!
Att börja dagen utan stress med en bra bok, handarbete eller serie, och med en god frukost och en stor kopp te måste vara det bästa man kan göra med sin morgon.
 
 
 
Eftersom jag har så oreglebunda arbetstider (vilket både är bra och dåligt) så har jag ofta sovmorgon eller är ledig mitt under veckan, och då brukar jag passa på! Jag får liksom ta min helg-frukost mitt i veckan.
 
 
Förra veckan så var vi faktiskt lediga flera stycken samtidigt (!) så vi kunde äta frukost tillsammans i Holken, det är inte ofta det händer!
 
 
 
Det var en såndär supervacker vintermorgon, så som man föreställer sig att hela jullovet ska vara, med snö och solsken. Synd bara att det dröjde till efter jul innan snön kom. Och nu är den redan borta.
 
 
 
Men den här morgonen var det vitt ute i Göteborg. Så fint!
breakfast, frukost, inredning, morgon, morning,

1 kommentarer

sandra

12 Jan 2017 19:16

mysigt inlägg!

Svar: Tack så mycket, Sanda! Och vilka bra musiktips du delar med dig av på din blogg! :) Värt att hålla ett öga på! ;)
Sofie Mortensen

Kommentera

Publiceras ej