Det  var länge sedan jag broderade, men för ett tag sedan tog jag äntligen fram syskrinet igen.
 
 
Det blev inget stort, men det blev flera!
 
 
Jag har broderat några bokmärken! Det var skönt att göra något som gick ganska snabbt att färdigställa, kunde inte riktigt sluta och därför blev det några stycken.

Ett kul, mini-projekt att ta fram emellanåt när jag tröttnar på att sticka på min kofta.

 
Jag tycker handbroderade bokmärken är en fin liten present som kan passa många, och som kan special designas i det oändliga! Jag har redan gett bort ett märke i födelsedagspresent, och två som en liten extra gåva i några te-brev som jag har skickat. Alltid kul med något mer personligt, eller hur?
 
 
 
Det kan nog hända att det blir fler bokmärken framöver!
bok, bokmärke, brodera, broderi, böcker, korsstygn, läsa, läsglädje,

3 kommentarer

Linda

22 Feb 2019 18:22

Söta bokmärke. Kanske kan bli glasunderlägg också:).

Svar: Åh, men wow vilken bra idé!! :D Perfekt ju!
Sofie Mortensen

Alicia Sivert

22 Feb 2019 20:24

Så fina! Vilken glädje att öppna boken :)

Svar: Åh, men tack! Alla kan behöva lit mer glädje i sitt liv! ;)
Sofie Mortensen

Linnéa

24 Feb 2019 12:37

Så söta! <3

Svar: Tack, Linnéa! ^^
Sofie Mortensen

Kommentera

Publiceras ej