Under julen har jag stickat på ett par sockor (eller heter det sockar??) till John, och nu är de till slut färdiga. Eller ja, egentligen var de klara för flera veckor sedan, men nu har jag äntligen fotat dem också! 
 
 
 
Det är samma modell som jag använt mig av förut så börjat kunna den nu! Men ibland är det skönt att köra på ett säkert kort.
 
 
 
De passade perfekt, och är super gosiga nu i ruggiga Januari och Februari. 
 
 
Men nästa par sockor jag stickar så ska jag nog fösöka testa något nytt mönster (vet att jag har sagt det innan, men nu är det faktiskt dags på riktigt!).
knitter, knittersoftheworld, knitting, knittinglove, sewityourself, sockar, sockor, sticka, stickare, stickglädje, sypeppen,

1 kommentarer

Annika

27 Jan 2019 10:28

Superfina!! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Sofie Mortensen

Kommentera

Publiceras ej