Den här månaden har jag gjort en repris på en gammal favorit! I vintras så stickade jag handledsvärmare som julklappstips. Dessa gav jag i och för sig bort som födelsedagspresent, men sen dess har jag saknat dem. 
 
 
Så jag bestämde mig helt enkelt för att sticka ett par till mig själv också! 
 
 
 
De blev super-gosiga!
 
 
Det behöver inte vara vinter för att en ska kunna använda handledsvärmare, de blir nog super bra att dra på sig när en sitter ute sent under sommarkvällarna. Och en kan ju faktiskt aldrig ha för många handledsvärmare! 
DIY, handarbete, sticka,

2 kommentarer

Fredrikapåvinden

30 May 2017 08:29

De här är SÅ fina och jag älskar bilderna!

Svar: Åh, tack!! :D
Sofie Mortensen

Jenny

03 Jun 2017 20:00

Åh vilka gosiga! Älskar garnet, så himla lekfullt och fint :D

Svar: Åh, tack så mycket!! Ja, de är super gosiga! ;)
Sofie Mortensen

Kommentera

Publiceras ej